Trysil videregående skole

Fenomener i faglig veiledning
Huskelisten er tom
Vis
Tittel
  • Fenomener i faglig veiledning
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 371.102 F
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2021
Noter
  • Denne boken skiller seg fra andre bøker om faglig veiledning ved å rette søkelys mot fenomener og ikke metoder. Forfatterne tar utgangspunkt i hvordan fenomener framtrer i faglig veiledning: Hvordan man kan beskrive dem, hvordan de ytrer seg og hvordan man kan samarbeide om fenomener som mot, improvisasjon, tilstedeværelse, makt og kropp i veiledningspraksiser. Boken gir leseren mulighet til å oppnå større innsikt i egen praksis, og den innbyr til å utvikle og oppdage nye perspektiver i veiledningsarbeidet. Den nye utgaven bygger på Fenomener i faglig veiledning (2010) og er gjennomrevidert med fire nyskrevne kapitler. Forfatterne representerer en faglig bredde fra blant annet psykologi, sykepleie, pedagogikk, musikkvitenskap, familieterapi og medisin. De øvrige forfatterne er Michael de Vibe, Esben Sandvik Tønder, Gry Bruland Vråle, Kari Vevatne, Per Jensen, Inger Ulleberg, Anne-Marie Aubert, Rolf Sundet, Grethe H. Bjerga og Bjørn Alterhaug.
ISBN
  • 978-82-15-04687-7
Tilgjengelige
  • 1/1
Lånere på venteliste
  • 0 (0)
*00001769nam  22002531  4500
*00125895
*008210407s2021    no     ar         00nob 9
*015  $a150371888$bBokbasen AS
*019  $bl
*020  $a978-82-15-04687-7$bheftet
*025  $a9788215046877
*040  $aBokbasen AS
*0823 $a371.102$zh$25/nor
*090  $c371.102$dF
*096  $a371.102 F
*24500$aFenomener i faglig veiledning$cBengt Karlsson og Frank Oterholt (red.)
*250  $a2. utgave
*260  $aOslo$bUniversitetsforlaget$c[2021]
*300  $a184 sider$c23 cm
*520  $aDenne boken skiller seg fra andre bøker om faglig veiledning ved å rette søkelys mot fenomener og ikke metoder. Forfatterne tar utgangspunkt i hvordan fenomener framtrer i faglig veiledning: Hvordan man kan beskrive dem, hvordan de ytrer seg og hvordan man kan samarbeide om fenomener som mot, improvisasjon, tilstedeværelse, makt og kropp i veiledningspraksiser. Boken gir leseren mulighet til å oppnå større innsikt i egen praksis, og den innbyr til å utvikle og oppdage nye perspektiver i veiledningsarbeidet. Den nye utgaven bygger på Fenomener i faglig veiledning (2010) og er gjennomrevidert med fire nyskrevne kapitler. Forfatterne representerer en faglig bredde fra blant annet psykologi, sykepleie, pedagogikk, musikkvitenskap, familieterapi og medisin. De øvrige forfatterne er Michael de Vibe, Esben Sandvik Tønder, Gry Bruland Vråle, Kari Vevatne, Per Jensen, Inger Ulleberg, Anne-Marie Aubert, Rolf Sundet, Grethe H. Bjerga og Bjørn Alterhaug.
*650 0$aRådgivning$2Bokbasen AS$9nob
*70010$aKarlsson, Bengt$d1955-$ered.$0(NO-TrBIB)90356228$8m
*70010$aOterholt, Frank$d1957-$ered.$jNO$0(NO-TrBIB)90928348$8m
*90010$aKarlsson, Bengt Eirik$zKarlsson, Bengt
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Trysil vgs Biblioteket371.102 F